Ik heb een klacht - wat nu?
Wij proberen voor u een goede service te bieden en de producten die wij leveren zijn van zeer gerenomeerde bedrijven. Toch kan het voorkomen dat u niet (helemaal) tevreden bent. Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend. Misschien had u een andere service verwacht - misschien was er iets met het geleverde product.
Hoe dan ook - blijf er niet mee lopen. Vertel het ons - zet het in mail en we gaan kijken naar een goede oplossing. Vermeld in de mail in ieder geval:
- Uw naam
- Uw adresgegevens
- Uw telefoonnummer
- Het ordernummer waar de klacht betrekking heeft
- Uw klacht
- Eén of meerdere foto's van het product waarover de klacht gaat. Zonder foto's kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.
Mail deze gegevens naar:
En hoe dan verder?
Zodra wij uw klacht in mail hebben ontvangen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Vervolgens proberen wij binnen 5 werkdagen met een reactie naar u te komen. Mocht dat niet lukken dan laten we dat aan u weten.