FAQ webshop
Ja, indien u een account hebt gemaakt. U dient eerst in te loggen. In het bovenaan de pagina ziet u vervolgens de link "Mijn gegevens". Het aanklikken van deze link brengt u bij het onderhoud van uw profiel, verzend- en orderinformatie. Ook kunt u via "Mijn gegevens" naar uw eerder geplaatste bestellingen.
Nee, een account maken is niet nodig, maar wel handig. Met een account kunt u via onze site uw bestelhistorie zien. Ook kunt u de status van uw bestelling raadplegen. Maar uiteraard mag u ook als gast een bestelling plaatsen. U maakt dan geen account met wachtwoord.
Als u een account bij het afrekenen maakt dan doet u dit met als inlognaam uw mailadres. Daarnaast is een eigen gekozen wachtwoord vereist. Het wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.
Uiteraard gaan we zorgvuldig met uw gegevens om. Zie verder hoe wij met de privacy van uw gegevens om gaan.
Privacy is een groot goed voor ons. Deze zullen we altijd respecteren. Leest u verder onze privacy verklaring.
Onze voorkeur gaat uit dat u een vraag via de mail aan ons stelt. Wij proberen binnen 24 uur op uw vraag te reageren. Op onze contact-pagina vindt u al onze gegevens.
De leverinsvoorwaarden worden zichtbaar in het bestelproces en zijn ook onderaan de site op te roepen.
Stuur in dat geval een mail naar info@pedicare-online.nl met daarin uw ordernummer en persoonlijke gegegevens, en wij boeken het teveel betaalde direct naar u terug.
Ja, U betaalt hooguit 1 x voor uw bestelling. Afhankelijk van het bestelbedrag is verzending helemaal gratis.
U kunt uw bestelling niet via de webwinkel annuleren, maar als u een mail stuurt naar info@pedicare-online.nl met daarin het ordernummer en uw persoonlijke gegevens dan annuleren wij uw bestelling in ons systeem. Geen probleem. Hebt u uw aankoop reeds betaald en als de producten nog niet uitgeleverd zijn, boeken wij uw betaalde bedrag direct retour.
Nee, u kunt niet op rekening bestellen. Om de kosten voor u zo laag mogelijk te houden hanteren wij het systeem van vooruit betaling. Hiermee voorkomen wij een dure debiteurenadministratie.
Pedicare probeert de kosten voor producten zo laag mogelijk te houden. Voor veel producten geldt een staffelkorting.
Kijk op de productpagina of naast het tabblad "Beschrijving" ook het tabblad "Korting" getoond wordt. Klik op dit tabblad om te zien welke staffelkorting voor het product geldt.
Het loont de moeite!!
Wij zijn blij als u een bestelling bij ons plaatst. Zodra wij uw bestelling verzenden sturen wij ook een mail waarin een kortingscode vermeld staat die recht geeft op 5% korting op een totale nieuwe bestelling. Een kortingscode is overdraagbaar. Dat betekent dat u de code ook aan iemand anders mag geven. Leuk toch?
Voor kortingscodes geldt dat ze maximaal 3 maanden geldig zijn, gerekend vanaf de datum uitgifte.
Wij sturen u een paar dagen voordat de kortingscode vervalt nog een herinneringsmailtje.
Nee, u ontvangt geen separate factuur van uw bestelling per post. Direct nadat u online besteld en betaald hebt ontvangt u een orderbevestiging/factuur per email. LET OP: als u per abuis een foutief niet bestaand mailadres opgegeven hebt dan ontvangt u dus niets direct na een bestelling. U kunt ons mailen op adres info@pedicare-online.nl en we sturen u de factuur alsnog toe. Als u een account hebt gemaakt dan kunt u online uw mailadres zelf aanpassen.
NEDERLAND
De verzendkosten zijn gebaseerd op het prijspeil van PostNL per 1-1-2023. Wij hebben de kosten voor verzending in 2024 en 2025 niet verhoogd.
De verkosten die in rekening worden gebracht worden zichtbaar als de artikelen en het land waar de artikelen naar toegestuurd moeten worden ingevuld zijn.
Pedicare Erna Fransen verstuurt uw bestelling via PostNL. Voor verzendingen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht bij een factuurbedrag groter dan € 75,00. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten afhankelijk van het bestelbedrag maar maximaal € 5,35. De verzendkosten worden automatisch berekend.
Bij brievenbus-pakketjes wordt automatisch een korting van 40 eurocent als factuurkorting toegepast.
BELGIE
Voor verzendingen naar België wordt € 8,49 aan verzendkosten in rekening gebracht. Een automatische korting van € 2,49 wordt toegepast als er zilverhandschoenen besteld worden. Verzending is helemaal gratis indien het factuurbedrag groter is dan € 95,00.
U heeft het wettelijke recht de geleverde goederen binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen.
Crèmes en dergelijke kunnen na gebruik niet gerourneerd worden. Kleding, braces en inlegzolen kunnen, indien deze niet gedragen en onbeschadigd zijn, binnen deze periode geretourneerd worden. Na retourontvangst, en indien de producten onbeschadigd zijn en geen gebruiksporen vertonen, storten wij de kosten voor de producten direct retour. De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.
Stuur ons een mail naar info@pedicare-online.nl waarin u aangeeft welk artikel u wilt retourneren. Wij sturen u dan per omgaaande een retourformulier toe.
Na volledige afronding van de bestelling hebt u in de regel uw bestelling binnen 1 à 2 werkdagen in huis. Internationale leveringen zijn meestal iets langer onderweg.
Direct nadat de bestelling geplaatst en betaald is ontvangt u een orderbevestiging per mail. Deze orderbevestiging is gelijk uw factuur. Krijgt u de orderbevestiging niet stuur dan alstublieft een mail naar info@pedicare-online.nl. Controleer ook uw registratie. Mogelijk dat er een tikfoutje in uw mailadres geslopen is. Controleer ook uw SPAM box. Er bestaat een kans dat de bevestigingsmail daarin terecht gekomen is.
Ja, in het bestelproces kunt u een afwijkend afleveradres opgeven. U bent vrij meerdere afleveradressen in uw account op te nemen. Bij de bestelling kiest u uit één van de door u gedefinieerde afleveradressen. Klik het selectierondje voor het afwijkend afleveradres aan. Klik vervolgens op de afleveradres link en controleer of de adresgegevens juist zijn. Kies vervolgens voor "Opslaan" waarna het adres correct ingesteld wordt en u verder kunt gaan met uw bestelling.
U kunt als afwijkend afleveradres ook een PostNL afhaalpunt (bv Albert Heijn) of een pakketautomaat kiezen. Bij deze laatste optie dient u ook uw mobiele telefoonnummer op te geven. Dit heeft PostNL nodig om u via SMS te informeren over de kluis en de toegangscode van de kluis.
Nee, u kunt geen artikelen toevoegen aan een (net) geplaatste bestelling. Stuurt in dat geval een mail naar info@pedicare-online.nl waarin u vraagt de bestelling te annuleren waarna u een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Geeft u a.u.b. in uw mail wel aan om welke order het gaat.
Ja dat kan via onze webwinkel. Standaard is het afleveradres gelijk aan het factuuradres, maar daar mag u ook een ander adres kiezen. U mag het pakket op een ander woonadres laten afleveren, maar u mag ook een adres kiezen van een PostNL service afhaalpunt of een PostNL pakketautomaat. Kiest u voor een pakketautomaat dan dient u ook uw mobiele telefoonnummer bij de bestelling op te geven. Deze heeft PostNL namelijk nodig om u een SMS te sturen voor het openen van de pakketautomaat.
Op deze pagina van PostNL vindt u de mogelijke afleverlocaties.
Op deze pagina van PostNL vindt u meer informatie over aflevering naar een pakketautomaat.